Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Něco se vám nezdá? Pokud chcete z nějakého důvodu vrátit zakoupený produkt, můžete tak učinit do 14 dnů ode dne převzetí hyjé zásilky. Pokud se tak rozhodnete, musíte však splnit následující podmínky:

– produkt musí být v kompletní podobě
– produkt nesmí nést známky použití, poškození, nošení či opotřebení
– musí být odeslán nejpozději 14. den po fyzickém převzetí
– hyjé ateliér musí být o zahájení reklamačního procesu informován před odesláním vraceného zboží

Pokud budou splněny všechny uvedené podmínky o vrácení zboží, zašleme kupní cenu zpět.


pozor!

V případě zasílání vráceného zboží však nevracíme náklady spojené s dopravou (tam ani zpět). Pokud nechcete odesílat zásilku dopravní společností lze domluvit osobní převzetí na Vysočině (Havlíčkův Brod, Humpolec) a v Brně.

Pokud byla zásilka placena na dobírku, nevracíme navýšenou částku o dobírkový příplatek. Pro zaslání peněz bude třeba nahlásit vaše číslo účtu (skrze formulář).

Jak na to? 5 kroků k vrácení:

  1. Informovat o záměru vrácení zboží na: info@hyjeatelier.cz, budeme rádi za uvedení důvodu vašeho rozhodnutí (není to však zákonná povinnost).
  2. Vyplnit formulář (ke stažení zde).
  3. Formulář přidat do rozbalené / otevřené zásilky (nebo poslat na email) a následně ji pečlivě znovu zabalit.
  4. Doručit nepoškozené zboží do našich rukou – dopravní společností (na vaše náklady) nebo cestou osobního předání (viz výše).
  5. Navrácení kupní částky musí (při splnění podmínek) proběhnout z naší strany do 14 dnů od převzetí vrácené zásilky. Stane se tak formou převodu na vámi uvedený účet.

Reklamace

Snažíme se dělat vše proto, aby reklamační řád nebyl potřeba. Možná ale právě Vaše zásilka upadla kurýrovi a to by nebylo fér, obdržet rozbité zboží.

Pravidla reklamace:
Zákazník je povinen zakoupené zboží zkontrolovat ihned při jeho převzetí.
V případě zjištění vady na zboží napíše na info@hyjeatelier.cz, domluvíme se na dalším postupu.
Na vyřízení reklamace je lhůta 30 dní.

Záruční doba zboží je dvacet čtyři měsíců a počíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
Záruka se nevztahuje na zboží opotřebené či poškozené nadměrným či nevhodným zacházením.
O přijetí reklamace rozhoduje hyjé ateliér a to na základě zdokumentovaného stavu zboží a komunikace se zákazníkem. Pokud dojde k uznání reklamace, dojde k řešení dle dohody se zákazníkem (výměna zboží / odstoupení od kupní smlouvy – vrácení peněz). Zaslání vyměněného zboží je na náklady hyjé ateliéru, zaslání zboží na reklamaci hradí zákazník.

Za vadu lze považovat výraznou změnu vlastností zboží, která nastala v průběhu lhůty, kdy je možné výrobek reklamovat.